link D66-site

Tue Jan 28 11:32:31 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 10:06 28-01-2003, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

(over twee opmerkingen van Van Wanrooij)

> Beide opmerkingen zijn in strijd met elkaar. Als het er niet
> toe doet, waarom die handel dan weggehaald ?

Hij schreef dat hij gezien de weer oplaaiende Muijz-Meet,
niet begreep waarom er op de lijst zo werd gestreden voor
een link. Hij vond de lijst geen visitekaartje.
Hij stelt dus niet dat de lijst er niet toe doet, maar
waardeert de lijst juist negatief, en zag de Muijz-Meet
als een onevenredige benadeling van een kandidaat.

> Mogen we weten WELKE 'een der kandidaten' het hier betreft en op welke
> wijze deze 'onevenredig' werd 'benadeeld'. Daar wordt nu plotseling erg
> geheimzinnig over gedaan door 'Muijz-Meet' erbij te halen. Hebben we het
> hier wellicht over kandidaat 'De Graaf' ?

Ik denk dat we het hebben over kandidaat Van Meeteren.
Van Meeteren heeft, met hulp van mij, aangetoond dat
Van Meeteren niet zo'n geschikte kandidaat was.

Van Meeteren immers gaf op de lijst in woord en daad
een negatief stemadvies over zichzelf.

Erik vdMb