link D66-site

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Mon Jan 27 09:04:09 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

> Beste Andre van Wanrooy,
>
> Ik weet niet wie je bent. Maar stel dat je een functionaris, bestuurslid
> bent van D66, dan is je houding in ieder geval totaal fout. Mocht je
> inderdaad functionaris zijn, dan lijkt mij een handeling welke voortkomt
> uit jouw mening zeer nieuwswaardig. Dit is dus zeer schadelijk, nee niet
> voor "onnozele nieuwe" leden, maar voor de club als geheel.

Waar leef jij? En wanneer?
André was kandidaat-lijsttrekker, en heeft zich als zodanig omstandig op
deze lijst gepresenteerd. Het lijkt mij dus buitengewoon sterk dat je niet
zou weten wie André is (of het moest zijn dat je erg niet hebt opgelet).

> Zeker, zoals Herman Beun aangeeft, als er niet eens een formele regel
> bestaat om bureaucratisch te censureren op een informele lijst. "D66
pleegt
> censuur" - en hoe redt Dittrich zich dan hier weer uit?

Waarom zou er een formele regel moeten bestaan om iets te doen met een lijst
waarmee D66, behalve dat er over die partij gesproken wordt en dat er een
aantal leden aan mee doen, geen enkele relatie heeft? D66 pleegt geen
censuur, heeft nooit ingegrepen om meningen, geventileerd op deze lijst, te
doen verwijderen of veranderen.
Boris kan dus rustig slapen, en hoeft zich nergens "uit te redden".

> Henk Vreekamp, Utrecht.
<knip>

Martin Lentink