link D66-site

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Mon Jan 27 09:34:10 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Andre,

Je bent me ook een mooie: beweeg ik hemel en aarde (net als vele anderen op
deze lijst) om de link weer te herstellen, blijk jij de aanleiding voor
verwijdering te zijn geweest. Je motieven kunnen duidelijk zijn en wellicht
gegrond in het huishoudelijk reglement, gebrek aan transparantie kan je
zeker verwetenm worden. Ik neem aan dat jij de benadeelde kandidaat was. Ik
vraag me af of dat belang opweegt - in het kader van een cafe met circa 120
deelnemers - tegen de betrokkenheid van leden. De betrokkenheid van leden
gaat jou ook nauw aan het hart, juist daarom is het voor jou een te
betreuren zet.

Maar dat doet verder niets af aan mijn waardering voor je,

Michiel Scheffer
Kandidaat Eerste Kamer