link D66-site

Mon Jan 27 10:05:24 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat mij nog meer bevreemd, Henk e.a.

is het haaks staan op o.m. het toenmalige stellige bericht,
in antwoord op mijn schrijven, van Willem Steenkamp,
dat de klachten alleen van buiten en van gewone leden kwamen.

Volgens Van Wanrooij is er dus gejokt of was men in de partijtop slecht
gecoordineerd en geinformeerd.
Eerder al was het verhaal van Willem anders dan de eerste verklaring van de
internetbeheerder, dat de reden gewoon was dat we geen officiële
D66-activiteit zijn.

Ministers zouden direct naar de Kamer geroepen worden,
en als het een kluwen tegenstrijdigheden en onduidelijkheden blijft komt er
een parlementaire enquete  ;-)

Fritz