Links-Rechts

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jan 24 16:23:27 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou Fritz,

Je fietst er toch weer even overheen. Natuurlijk vormt inhoudelijk beleid
een basis voor een politieke keuze. Maar het bijzondere is nu juist dat
politieke inhouden zijn te clusteren in kampen. En dan komt het
strategisch-kiezen om de hoek kijken. En dat noemen we, of we het willen of
niet, een keuze tussen links of rechts.

Je simpele logisch-positivistische zelfspotter,

Henk Vreekamp, Utrecht.