(Online) stalken

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Fri Jan 24 16:49:32 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

'Hein deed het tegenover Ellen Vunderink voorkomen alsof hij mij helemaal
niet kende en zomaar emails van mij kreeg. Ik zou *nooit* met hem aan tafel
hebben gezeten. Ik heb toen - aan de hand van zijn eigen bijdragen op
Internet (zie http://groups.google.com/) - laten zien dat Hein mij al vele
jaren kent.'

Erik,

Ten eerste wil ik hier geschreven hebben dat dit klinkklare onzin is. Hein
heeft mij verteld dat jullie elkaar kenden van bestuurswerkzaamheden voor
DB.NL en dat alles daar zijn oorsprong vindt. Ik kan me herinneren dat ik
door de bomen het bos niet meer zag met alle informatie die je over me heen
stortte, dus wellicht dat jij daardoor deze indruk hebt gekregen. (Je ziet
ik heb het beste met je voor :-))
Ten tweede verzoek ik je niet meer mijn naam te citeren, want ik wil in het
geheel niet meer betrokken zijn en/of worden bij deze everlasting story.
En ten derde, last but not least, heb ik woensdag Heins opmerking gelezen
over ongewenste cc's aan zijn adres. Toon nou eens een beetje respect en
kap ermee.

Of nog liever, besteed überhaupt geen aandacht meer Hein. Er is veel meer
in het leven!!!

Ellen