(Online) stalken

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Jan 25 14:41:24 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heb een cc-tje van Ellen gekregen en zal (zucht) weer eens de leugens van vdMuijzenberg moeten blootleggen:

At 14:14 25/01/2003 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Hein van Meeteren en ik kruisten de degens in dds.technopolis
>in 1994, en nog in datzelfde jaar hebben we elkaar op een DDS-
>bijeenkomst ontmoet.

Onjuist. We waren wel eens met honderd anderen toevallig op eenzelfde bijeenkomst. Dat is geen ontmoeting.

>In die jaren DDS-jaren kende Hein mij dus wel.

Nee, ik kende u niet. Mag ik dat aub zèlf bepalen?

>Hein kon er toen ook al niet tegen dat hij niet zo slim was,
>en maakte mij ondermeer uit voor arbeids-reservist.

Het één heeft niets met het ander te maken. Dat ik dom ben is verdrietig genoeg. Overigens wel gelukkig. Maar dat u arbeidsreservist was/bent heeft daar niets mee te maken.

>Je haalt een oud citaat van mij aan; je negeert de ironie
>die werkelijk van dat citaat afdruipt - of misschien ontgaat
>die ironie je ook wel, verblind als je bent om je vriendje
>Hein te redden - en je denkt vervolgens iets te hebben
>bewezen.

Ellen redt me niet maar confronteert u met uitspraken van u zelf, die u vervolgens met voeten treedt. Dat is pijnlijk voor u.

>Als je Karin Spaink noemt, moet je er misschien ook even
>bij zeggen dat ze op haar website een door mij gemaakte
>foto heeft staan. Zou Karin Spaink dat werkelijk doen als
>ik zo'n verschikkelijk mens zou zijn, Ellen Vunderink?

Doet niets af aan eerdere naargeestige ruzies met haar. Stropop dus.
Ik kap nu, het is de moeite niet waard, Hein