(Online) stalken

Sat Jan 25 15:35:03 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:41 25-01-2003, Hein van Meeteren wrote:
>Heb een cc-tje van Ellen gekregen en zal (zucht) weer eens de
>leugens van vdMuijzenberg moeten blootleggen:

Je moet helemaal niets Hein.
Maar het zou je sieren als je gewoon de waarheid schreef.

>Onjuist. We waren wel eens met honderd anderen toevallig
>op eenzelfde bijeenkomst. Dat is geen ontmoeting.

Dertig a veertig personen. Je hebt zelfs het woord tot me
gericht. Een ontmoeting dus.

>Dat ik dom ben is verdrietig genoeg.

Dat is waar.

>Maar dat u arbeidsreservist was/bent heeft daar niets mee te maken.

Als je wat minder dom was had je wellicht *argumenten* gebruikt.

>Ellen redt me niet

Ze doet haar best, maar ze heeft geen kans, dat is waar.

>maar confronteert u met uitspraken van u zelf,

Ellen haalt zaken uit hun context. Ik mag dat van jou niet.
Maar als Ellen Vunderink dat doet, vindt je het prima.
Kortom, je meetert weer met twee maten, Heintje Davids.

>Ik kap nu,

Anders zou je moeten erkennen dat het op het Internet
posten van een foto van de Prinsengracht niet strafbaar is,
geen inbreuk op je persoonlijke levenssfeer oplevert en ook
wel iets anders is dan *foto's* posten van je *prive-woning*
- waarvan jij me ten onrechte hebt beschuldigd.

Welterusten Hein van Meeteren.

Erik vdMb