Pollpulisme

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Wed Jan 22 16:51:30 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik, ik deel je mening dat het laakbaar is te schrijven dat je blij bent
met de dood van Fortuyn. Ik vind het echter evenzo laakbaar om op deze
lijst te schrijven over iemand die geen lid is van deze lijst. En zich dus
niet kan verdedigen. Hoe rijm jij deze twee dingen voor jezelf?

Lijstbeheerder, je schreef een paar maanden geleden dat jij een
muijzmeetfilter aan hebt staan, en daarmee voor jou de kous af is. Helemaal
nu Erik zelfs over Hein schrijft als deze geen lid is, ben ik van mening
dat je staat toe te kijken terwijl iemand voor je ogen kapot wordt gemaakt.
Dit heeft niets met vrijheid te maken, dit is onder het mom van vrijheid je
onttrekken aan je verantwoordelijkheid.

Lijsters, wie wil dat Erik geunsubscribed wordt?

Ellen Vunderink