Betreft van den Muijzenberg

Wed Jan 22 16:40:12 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:28 22-01-2003, raimond de tempe  wrote:

>Als eer nu nog geen einde kan worden gemaakt aan deze zieke vuilspuiterij,

Heb je het nu over beweringen hebt als zou ik Hein
fysiek hebben gestalkt; als zou ik een DV-camera hebben
ontvreemd; als zou ik foto's van Hein's prive-woning
hebben gepost?
Of doel je op Hein's opmerking dat ik incestslachtoffer-
*poseur* ben?

Zeg nu zelf Raimond, iemand die dergelijke beweringen doet,
en er nota bene geen enkel bewijs bij levert, die is toch
volkomen ongeschikt voor wat voor politieke functie danook?

Erik vdMb