Betreft van den Muijzenberg

Wed Jan 22 16:36:41 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:13 22-01-2003, Hein van Meeteren wrote:

>a. Elke Nederlander heeft het recht aangifte te doen tegen iemand,

Niet er omheen miemelen Hein. Dat was de vraag niet.

>b. Een aangifte is niet het snoeren van iemands mond,

Dat was wel je opzet.
Terwijl je een paar weken daarvoor nog had geschreven dat ik
alles mocht zeggen.

>bewuste, gerichte actie mijn eer en naam aan te tasten.

Vind je dat niet een ietwat schijnheilig verwijt van iemand
die zonder enig bewijs heeft beweerd dat ik hem fysiek heb
gestalkt en die me voor incestslachtoffer-poseur uitmaakt?

>Wilt u dan ophouden met treiterende cc-tjes naar mij privé-adres te sturen?

Zuiver service van mijn kant, m'n beste.
Jij stond niet op de lijst. Ik schrijf op de lijst over jou.
Ik vind het dan wel zo beleefd je daarvan in kennis te stellen.
Wil je even antwoorden op mijn vraag Hein?
Hoevaak heb jij beweerd dat je niet meer op mij zou reageren?

>u houdt op over mij te zeiken

Ik zeik niet over jou; ik betoog dat je ongeschikt bent voor
wat voor politieke functie dan ook. Omdat je nu eenmaal niet
in staat bent de waarheid te spreken over je optreden als
bestuurder bij DB.NL
Je bewijst voortdurend mijn gelijk, want je liegt nog steeds.

(Wel verbazingwekkend dat je jezelf zo diep in de modder
werkt. Wat denk je daar in vredesnaam mee te bereiken Hein?)

>anderen die er niets van begrijpen vrijwaren

Ik heb me juist ten doel gesteld anderen die er - misleid
door jouw gebral - niets van begrijpen, helder uiteen te
zetten waarom jij ongeschikt bent voor wat voor politieke
functie dan ook.

Mijn goed recht toch zeker?

Is dat nu werkelijk reden om me zonder enig bewijs van onder
andere 'fysiek stalken' te beschuldigen, of het toch reeds
overbelaste korps Amsterdam/Amstelland te belasten met een
zinloze aangifte?

Erik vdMb

(Op je bizarre zwatelverhaal van daarstraks kom ik nog terug;
ik ga eerst even stemmen. Overigens valt het me op dat je nu
beweert dat ik weleens notuleerde, waar je eerder zelfs
ontkende dat ik ooit bij het bestuur aan tafel had gezeten.)