De Graaf verdedigt opnieuw Paars

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Fri Jan 17 08:38:01 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<knip>
>  Maar Mark, ouwe jongen, wat doe je ons nu aan ?
>  Die tekst is van 8 maart 2002 !!
>
>  Wat heeft dat te maken met dat Paarse gedoen in de aanloop tot de verkie-
>  zingen van 22 januari 2003 ? Op 8 maart 2002 wist men niet eens dat er
>  volgende week verkiezingen zouden zijn - sterker nog: de verkiezingen van
>  15 mei 2002 moesten nog plaatsvinden...
>
>  Bovendien: Paarse Thom komt in deze tekst van Bert Bakker niet eens voor
!

>  Ik wacht voor alsnog op het echte bewijs...
>

>  Marc Fluks,
>  Amsterdam
<knip>

Sorry Marc,
maar volgens mij draai je nu de zaken om. Ik kan me vergissen, mar deze
thread is ontstaan naar aanleiding van jouw opmerkingen over het verdedigen
van Paars, waarbij je het liet voorkomen dat Thom terug zou willen naar een
Paars kabinet (dus met VVD en PvdA). Ik heb daarop geantwoord met de vraag
waar en wanneer Thom dan wel gezegd zou hebben dat hij een nieuw Paars
kabinet zou willen, en een antwoord daarop heb ik tot dusverre niet gezien.

Ik heb, een aantal berichten eerder, al eens gezegd dat het iets heel anders
is om je te verzetten tegen de notie als zou Paars niets dan rampspoed voor
ons land betekend hebben, en terugverlangen naar die tijd.

Ik heb Thom nergens horen zeggen dat hij een nieuw Paars kabinet wil. Jij
wel? Zo ja, waar dan?

Martin