De Graaf verdedigt opnieuw Paars

Fri Jan 17 07:58:09 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Koek <mark at KOEK.NET>, eerder over het zoeken naar referenties
 waarin zou staan dat Paarse Thom niet langer voor Paars zou zijn,
>Kan ik wel doen maar lijkt me zonde van de tijd. Zoek in het archief maar
>naar eerdere discussies over dit onderwerp, die je wat mij betreft royaal
>verloor van m.n. Bert Bakker

 Ik, daarop, ook eerder,
>Ik heb niets van Bert Bakker over dit onderwerp mogen ontwaren. Om in het
>Paarsistische jargon te spreken: 'Laat maar zien...'

 Waarna Mark Koek liet zien,
>http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0203&L=d66&P=R10263&m=9231
>Heb ik verder weinig aan toe te voegen.

 Maar Mark, ouwe jongen, wat doe je ons nu aan ?
 Die tekst is van 8 maart 2002 !!

 Wat heeft dat te maken met dat Paarse gedoen in de aanloop tot de verkie-
 zingen van 22 januari 2003 ? Op 8 maart 2002 wist men niet eens dat er
 volgende week verkiezingen zouden zijn - sterker nog: de verkiezingen van
 15 mei 2002 moesten nog plaatsvinden...

 Bovendien: Paarse Thom komt in deze tekst van Bert Bakker niet eens voor !

 Ik wacht voor alsnog op het echte bewijs...

 Marc Fluks,
 Amsterdam