Strategisch Stemmen

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Fri Jan 17 00:07:09 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>   Nou, de uitzending was geen succes. Lousewies kreeg het woord
>   niet en nam het ook niet. Marijke Vos plaatste diverse malen
>   interrupties en Lousewies bleef op haar beurt wachten.
>   (en Vos' opmerkingen over de aanzuigende werking van de PvdA
>    bood een mogelijkheid voor dat strategisch stemmen onderwerp.
>    Net als de stelling voor morgen trouwens)
>
>   Volgende keer beter hoop ik.
>
>   Groeten,
>
> --
> [...]

Ben ik het mee eens. Ik zat me zelfs op een gegeven moment af te vragen of
er spreke was van een opzetje. Middenvelders Barend, van Dorp en Mulder
legden een paar panklare passes op de mat, die Lousewies verzuimde in te
schieten. Marijke Vos en Bart Koenders maakten daar dankbaar gebruik van.
Punten als dat strategisch stemmen, maar ook over de uitbreiding en
democratisering van Europa en vooral het referendum daarover liet ze
volledig liggen. Een beetje meer bitchy opstelling was beter geweest.
Maar ja, we zijn zo netjes hè....

Martin