De Graaf: D66 wil zijn paarse gezicht niet verloochenen

Fri Jan 10 12:51:46 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Kees van Loon <k.vanloon at wanadoo.nl>:
>Unico en ik komen niet vanuit het niets. we zijn al jaren actief binnen de
>partij.

 Vanuit het niets op deze lijst. En toen weer weg. En nu weer terug.

>Wat in de krant staat is niet altijd waarheid.

 M'n hemel, eerst vertelde ik 'sprookjes' en nu staan dezelfde 'sprookjes'
 (pro-paarse onzin dus) in de krant. Is dat wat je bedoelt ? Is dat inter-
 view in het Parool bedacht, heeft De Graaf er niet bijgezeten ? Dat gelooft
 toch niemand (zelfs als het waar mocht zijn) ?

 Als een krant een niet-plaatsgevonden interview publiceert met onze lijst-
 trekker, dan zou ik daar maar eens tegen tekeer gaan. Als er iets publici-
 teit oplevert, dan is het dat wel.

 Maar ik geloof het dus niet.

>Verder lever ik weinig bijdrage aan deze site, omdat nauwelijks inhoudelijke
>discussies gevoerd worden en schijnbaar maakbaar leuk moet worden gedaan.

 Neem, je was weg.

 Zoiets kan men namelijk controleren (en dat heb ik ook gedaan) door de mail
    REV D66
 te posten naar,
    LISTSERV at NIC.SURFNET.NL