De Graaf: D66 wil zijn paarse gezicht niet verloochenen

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Fri Jan 10 12:11:16 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc Alexander,

Unico en ik komen niet vanuit het niets. we zijn al jaren actief binnen de
partij. Ik ben deelraadslid in rotterdam delfshaven en d66 heeft daar bij de
laatste gemeenteraadsverkiezingen winst behaald. (De deelgemeente waarin
Fortuyn woonde) De pers wordt voldoende aandacht aangegeven.

Unico is uiteraard lid van het landelijk camapgeteam en initiatiefnemer van
ongehoord. Dat wij vernieuwing in de politiek wensen en met name in de
partij staat buiten kijf. Er is duidelijk uitgekomen dat we nu voor
duurzaamheid en de kenniseconomie moeten vechten. Dar heb ik je nog geen
enkele bijdrage zie leveren.

Je spreekt alleen over mensen en niet met mensen. laat je nu eerst aan de
inhoud houden en een inhoudelijk debat. Wat in de krant staat is niet altijd
waarheid. Je moet hem zelf horen de lijsstrekker. We hebben als partij
eenmaal gekozen voor deze lijsstrekker. Dan moet je nu er voor gaan en niet
zodanig kritiek, maar een bijdrage leveren hoe Thom het nog beter kan doen.
Zijn televisieoptreden zijn tot nu toe niet verkeerd geweest. Dus jouw
analyse klopt niet.

Verder lever ik weinig bijdrage aan deze site, omdat nauwelijks inhoudelijke
discussies gevoerd worden en schijnbaar maakbaar leuk moet worden gedaan.

Ik ga echt voor de politieke inhoudelijke humorvolle kant (D66 actieve
leden) en niet op personen die enigszins dogmatisch blijven reageren op een
eenmaal genomen besluit.

Groeten Kees van Loon