D66 Campagne ????? - THOMMETJE in vorm

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Wed Jan 8 23:22:07 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo lijsters,

Intussen wordt Balkenende ontmanteld op Nederland 1 en wordt hij met
concrete voorbeelden even onderuit gehaald. Ik ben in ieder geval blij dat
Thom niet om de hete brij heen draait en antwoorden geeft op antwoorden!
Maar goed, ik vond Thom vanavond bij Nerland Kiest in vorm, hij was
duidelijk, helder en gaf goed weer wat D66 ervan vindt. Ik heb er weer alle
vertrouwen in:)

Groetjes,
Jasper