[vreekamp at knoware.nl: Re: Nationale Dag van de Vrijheid en Democratie]

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Jan 7 23:52:32 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Forwarded message from Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> -----

Date: Tue, 07 Jan 2003 23:19:46 +0100
To: Henk van Lingen <henk at vanlingen.net>
From: Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>
Subject: Re: Nationale Dag van de Vrijheid en Democratie
Cc: D66 <D66 at Utrecht.nl>

Beste Marc en Henk,

De opmerking van Henk van Lingen uit Utrecht lag ook op mijn tong. Marc, je
bedoelt met 'idealisme' wat normaal 'metafysica' wordt genoemd. De term
'idealisme' is vooral in de politiek groot geworden dankzij het marxisme
dat alle niet-materialisten 'idealisten' noemde. Dat wou ik er even uit
krijgen.

Overigens, luisterend naar de Symphonie Fantastique van Berlioz, blijf ik
blonde vrouwen en scientisten als Marc verrukkelijke mensen vinden.

Inderdaad, ik ben in een vrolijke bui. Het liep vandaag aardig en via een
mailtje overtuigde is gisteravond een lokale fractie van de noodzaak om een
stadspark te redden. En een kennis nodigde mij uit om langs te komen in de
(franse) Charente. De aanleiding was materialistisch (verwijzing naar
fondsgeld), de oorzaak metafysisch (mekaar aardig vinden).

Henk Vreekamp, Utrecht.

----- End forwarded message -----