advies gevraagd over posters plakken

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Tue Jan 7 23:26:33 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een praktische vraag: Wat is de beste manier om verkiezingsposters te
plakken?

Na een mislukte poging vanavond zou ik graag jullie raad over 'best
practices' willen verzamelen.

Ten eerste, het vroor licht, is het in die omstandigheden onmogelijk?

Ten tweede, wat is goed om mee te plakken (soort behangplak/stijfsel,
wel/niet toevoegen suiker of waterglas = natriumsilicaat oplossing om
waterproof te maken), de concentraties, wel of niet de poster zelf ook
insmeren, en eventuele nuttige tips&truuks.

Ik kon niet echt veel op het web vinden, al zal het best ergens staan.

Maar ik hoop enige min of meer ervaren affiche-plakkers hier aan te
treffen :-)

Alvast bedankt,

Bart Meerdink