Tien vernieuwingsstappen voor D66

Wed Feb 26 12:14:25 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 10:20 26-02-2003, Ellen Vunderink wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Hein komt niet meer op dit forum. Als jullie met hem in discussie willen
>over zijn stuk, ga dan naar het d66 forum:
>
>http://www.d66.nl/democraten.nu/forum/

Enige tijd geleden publiceerde Hein daar een artikel waarin
hij op basis van 1 gebeurtenis die hem over 1 persoon ter
ore was gekomen de gehele LPF-top voor maffia en crypto-
maffiosi uitmaakte. Ik heb daar toen op gereageerd. Nogal
scherp, en dus geheel in de geest van Hein zelf.
Ook anderen protesteerden tegen de wijze waarop Hein van
Meeteren op het forum tekeer ging.

De heer Steetskamp besloot daarop tot het verwijderen
van de gehele discussiedraad. De motivering die hij gaf
voor deze ondemocratische actie was in strijd met de
feiten.
Ik wees de heer Steetskamp daar op, en vervolgens werd
mij door Steetskamp de toegang tot het forum blijvend
ontzegd.

Ik kan daar dus niet met Hein van Meeteren in discussie.
Omdat meningen die Steetskamp niet welgevallig zijn -
goed onderbouwde kritiek op uitspraken van Van Meeteren
bijvoorbeeld - van dat forum worden verwijderd.

Erik vdMb