Fw: Tien vernieuwingsstappen voor D66

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Wed Feb 26 01:26:22 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vernieuwen,
Ja , en de uitgangspunten mogen ook op de schop , dateren eigenlijk nog uit
66
kroonjuwelen herijken, en vernieuwen > veel debat en denken maar vooral
doen.
Af van de partij van met het elan van teveel sophisticated babyboomers.
En dan eindelijk eens de realistische groenlinksers, vrijzinnige pvda'ers en
de niet-moraalridderende CDA-ers, de sociaal en redelijke VVD-ers
bij het ondogmatische alternatief trekken. D'66 , you can be cool!!

dank u

louis