dossier intellectuele eigendommen

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Fri Feb 21 18:34:23 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

fert 6565 wrote:

[knip]

> Als het om muziek of film (mpeg) laten we maar zeggen 95%
> Welke mp3 bestanden dan legaal zouden zijn. De kopieën van CD eigenaren,
> voice mail , en
> grappige bestandjes die iedereen wel eens krijgt toegetuurd. Legale mp3's
> worden nauwelijks verkocht, alle betaal
> download sites gaan over de kop of hebben een marginale omzet.

Neem eens een kijkje bij www.amazon.com en kies dan links 'Music' en
aldaar 'Free Downloads'. Ik heb er weleens wat van gedownload (Aimee
Mann, een onbekende artieste voor mij toen) en dat was de reden dat ik
(in de winkel hier) een CD van haar gekocht heb. Heb e.e.a. nog even
gecontroleerd, en meteen maar de huidige download (andere CD) van haar
opgehaald.

Bart Meerdink

PS. Ik hoop dat de toon van de discussie niet al te onaangenaam wordt,
dan heeft niemand er meer iets aan.