Identificatie moet vanaf twaalf jaar

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Sun Feb 16 21:35:21 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Raar dat ze concluderen dat het in strijd is met art. 8 EVRM. In Belgie
hebben ze toch al jaren een algemene indentificatieplicht? Is er daar
niemand die geprobeerd heeft een uitspraak te krijgen van het EHRM?
Hoe dan ook hoop ik dat men dit nutteloze plan laat varen.

Joost Wery

MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten! http://search.msn.nl