Voorlopige blokkade hulp aan Turkije

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Wed Feb 12 23:51:48 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Reden te meer om te zorgen dat de Turken geen raketten op hun kop krijgen.
Wat mij betreft moeten we die Patriots dus inderdaad gewoon sturen.

De PvdA vindt dat het belang van de NAVO wordt geschaad omdat er nu
bilateraal hulp wordt geboden. Volgens mij is het belang van de NAVO er niet
zozeer mee gediend dat we wachten tot er unaniem besloten wordt. Het belang
van de NAVO wordt veel meer gediend als lidstaten erop kunnen vertrouwen dat
wanneer zij zich bedreigd voelen en om hulp vragen, deze (defensieve) hulp
door bondgenoten ook geboden wordt. Ook wanneer de timing niet zo geweldig
is.

Hotmail en Messenger on the move
http://www.msn.nl/communicatie/smsdiensten/hotmailsmsv2/