Voorlopige blokkade hulp aan Turkije

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Wed Feb 12 23:34:29 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Cees Binkhorst" <cees at binkhorst.xs4all.nl>
>To: d66 at NIC.SURFNET.NL
>Subject: Re: Voorlopige blokkade hulp aan Turkije
>Date: Wed, 12 Feb 2003 10:11:45 +0100
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>inspecties.

>Dit telt dan kennelijk alleen voor conservatieven, want de anderen in
>Europa geven nu juist tegenspel. Of is het toch iets anders?

Dit geldt volgens mij inderdaad met name voor conservatieven omdat (punt 3)
de progressieven veel minder bang waren voor het communisme. Vietnam zou ook
een rol kunnen hebben gespeeld.

>En daar gaan de 'niet-conservatieven' dan eerder op 'inspelen?'

Milieu (Kyoto) is bij uitstek een progressief thema. Ik denk dat de
regering van de VS dan ook met name bij links gezag verloren heeft.

Chatten met je online vrienden via MSN Messenger. http://messenger.msn.nl/