Er is ook leuk nieuws

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Tue Feb 4 02:42:50 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Leny ertussen:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hoi,
>
> Bij het lezen van de kranten vandaag kwam ik twee leuke items tegen.
>
> Berlusconi krijgt niet zijn zin van het Hof van Cassatie in Rome, zodat de
rechtzaak tegen hem en zijn compagnon Previti gewoon in
> Milaan blijven (en dus waarschijnlijk op redelijk algemeen geaccepteerde
juridische grondslagen doorgaan).

Kan me niet indenken dat ik hier in Holland iemand van dat kaliber (met
overheidsconnecties) uberhaupt voor een rechter komt...
Daar zorgt o.m. de Hoge Raad wel voor...
Vandaar dat b.v., de grote boosdoener in het Enschedese vuurwerk een, laten
we zeggen, eenvoudige ziel is en dat de overheid et al weer eens geheel
vrijuit gaat...

> Het Lagerhuis (het Britse) begint overleg of sex buiten (binnenshuis mag
wel, zelfs met open ramen en gordijnen) bestraft moet worden
> met 6 maanden gevangenis.
> Ze zijn dus net zo gek op sex als sommige Amerikaanse staten :).

Voor lenny ligt het er geheel aan hoe het koppeltje eruit ziet. k'Zou
zeggen, als ze lelijk of oud zijn " de beuk erin" anders lekker laten gaan,
misschien zetten ze een trend ;-)

> Groet,
>
> Cees

(D66 at nic.surfnet.nl).