Normvervaging bij de overheid

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Tue Feb 4 02:29:04 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van Lenny,

Dan zijn er mensen, ook op deze lijst, die geen probleem hebben met
verplichte identificatie want "ik heb niets te verbergen", hopen maar  dat
het geen hoerenlopers zijn...
De grootste hoer in dit geval is weer eens de overheid, die echt wel weet
dat deze wet geheel ten onrechte wordt aangewend.

Dit is dus geen 'normvervaging' maar onbetrouwbaarheid, iets waar 'de
overheid' de burger maar al te dikwijls van beschuldigd...
De politie gaat nu mensen "laten blazen", als ze gestopt worden voor een,
tot dat moment, vermeende verkeersovertreding, hier wordt de burger in staat
van beschuldiging geplaatst zonder enig bewijs.
Hebben we dit misschien weer eens 'met z'n allen afgesproken?"

If you are not part of the solution, you are part of the problem.