Vernieuwing

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sat Feb 1 22:35:48 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Feb 01, 2003 at 10:02:27PM +0100, John wrote:
  > In de oppositie moeten wij onze taak als partij van het denkende deel van de
  > bevolking waarmaken.
  > Vernieuwing betekent voor mij plannen onder woorden brengen die langer dan
  > een jaar meegaan.

  Hear hear.

  Als Unico en companen aan de slag willen met een commissie 1994-2002,
  ga je gang. Ik ben benieuwd welk verschil in houding en actie je
  aantreft tussen de 'elite van bestuur en fractie' voor 94 (van 12
  naar 24 (ook dankzij WAO/PvdA)) en van daarna (van 24 terug naar 14 en
  7). Ik verwacht er weinig van.

  Vernieuwing vraagt denk ik vooral er voor zorgen dat datgene wat
  tegenwoordig Kenniscentrum heet gaat functioneren en van nut wordt
  voor de partij.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                                                        |