Crimineelvriendelijk Nederland/schiphol

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Dec 24 09:16:56 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Je bent een grapjas of kort van geheugen. Ik heb meermalen juist die oorlog
tegen drugs bekritiseerd. Bijv. het FOL-verdrag van Nederland met de USA,
waardoor er spionagevliegtuigen vliegen vanaf ons Koninkrijk richting
Colombia, te weten vliegveld Hato op Curacao. Daar heeft D66 nimmer
stelling tegen genomen, voorzover ik weet (of heel heel zachtjes
misschien?). Ook op deze lijst heb ik er over bericht - geen reacties.

Kortom, je verontwaardiging lijkt gespeeld. Dat ik moordreiging preventief
noem, lijkt me heel normaal. Tenminste als je drugskoeriers ziet als
normale mensen die normaal reageren gezien de omstandigheden. Maar menige
D66-er stikt in z'n eigen elitisme: die neemt anderen "in bescherming"
omdat'ie zichzelf onkwetsbaar want hoger acht. De waanzin van de hoger
opgeleiden waardoor we nu bijv. zitten opgescheept met een door het
multiculturalisme geproduceerde neo-apartheid.

Dus, waar blijft een D66-initiatief om die FOL-vliegtuigen het rijk uit te
schoppen?

Henk Vreekamp, Utrecht