[Re: [Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis]]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Dec 23 15:33:07 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert, je vraagt om een dijkdoorbraak aan structureel mislukte privatiseringen:

taxi's
stroomproductie
spoorwegen
bussen

Omdat ik niet haatdragend ben, vergeet ik nog 99 procent. O ja, om te
beginnen: als eerste het loodswezen. [Hier wreekt zich dat ik geen
knipselmap over de laatste tien jaar heb aangelegd]

Ongeveer het enige dat werkt ligt deels buiten de sfeer van de natuurlijke
monopolies: de ether e.d.

Je citroenverkoper en azijnpisser (een goed begin is het halve werk),
Henk Vreekamp, Utrecht