Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Dec 22 05:01:44 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

knip knip knip lenny er onder...

>    * Bewering: De taxateur heeft de waarde bepaald van wat hij (zij)
>      heeft opgemeten en maakt als bewijs daarvan een foto van het pand
>      dat opgemeten is.
>      Feit: Op de foto staat mijn huis niet ! Als er daadwerkelijk een
>      taxateur aan te pas was gekomen, dat had die gemerkt dat men voor
>      de verkeerde deur stond en dus betreft het hier een leugen.
>
>  Alles is overduidelijk vanachter een bureau verzonnen (net zoals het
>  bedrag zelf gefabriceerd was, daar stond per ongeluk een verkeerde
>  datum bij). Slordige jongens, daar bij de Gemeente Amsterdam.

> [...]

Begrijp niet echt goed waarom je dat "lachen bij de rechter" noemt. Verloren
tijd, frustratie, tellen toch ook?
Lenny heeft in zijn bezit een aantal gemeentelijke dreigbrieven tot en met
beslaglegging aan toe in verband met een z.g. niet betaalde onroerend goed
belasting. Geheel  ten onrechte dus...
Na lang gesprek met de "eerste mederwerker" en rechterlijke dreiging van
lennie ontving Lennie een brief van de "eerste medewerker" met officieele
excuses op schrift.
Drie maanden later van dezelfde medewerker over hetzelfde geval een brief
dat '''het
bezwaarschrift m.b.t. de onroerend goed (zaak)belasting pas het
daaropvolgend jaar'' in behandeling zou worden genomen..

Lenny is moe gestreden. Heel het nederlandse ambtelijke apparaat is
Kafkiaans, en, niet onbelangrijk met 'omgekeerde bewijslast'' bijna
onmogelijk om te veranderen

yowsa vanuit de nieuwe wereld...

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/