Nieuwe kernwapens VS

Herman Beun herman.beun at SKYNET.BE
Sat Dec 13 00:41:47 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto schreef:

> Wat dacht je van de massavernietingingswapens die in
> Nederland en in de grensstreken liggen opgeslagen.

Jammer, Trotski, maar daar heb je me niet mee: Die (Amerikaanse) wapens
mogen van mij inderdaad verdwijnen. Helaas heb ik de bomspotting-actie
(www.bomspotting.be) dit jaar echter moeten missen.

> Die wapens kunnen bovendien ZONDER VN-resolutie verwijderd worden!

Die van Israël ook: het land zou om te beginnen eens het
non-proliferatieverdrag kunnen tekenen.

> Politici die hun vingers daar niet aan durven te branden zijn
> hypocriet en karakterloos.

Mja. Wel met de kanttekening dat die Israëlische wapens toch wel een
grotere bedreiging vormen voor de wereldvrede dan die welke de VS in
Nederland en België opslaat (zie de redenering van El Baradei, waarmee
ik het eens ben).

/Herman

Herman Beun                    kandidaat Europees Parlement
Herman at 2voorD66.nl                  http://www.2voorD66.nl/
-> Europese nieuwsbrief: http://www.2voorD66.nl/nieuwsbrief