[Re: De rekening is hard]

drs. W.E. van de Griendt (Universiteit Twente, faculteit W.E.vandeGriendt at UTWENTE.NL
Wed Dec 10 09:59:02 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag mensen,

Vergeet zeker de rechtstheorie niet (en daarbij wil ik nog wel verwijzen
naar de institutionele rechtstheorie van prof. Ruiter, die zeker niet
makkelijk is), dat is wel wetenschap. En met alleen HBO kunnen wij onze
juridisch problemen niet oplossen hoor, daar zijn ook mensen voor nodig die
daar op een andere wijze naar kijken + daar heel slim in zijn.

Groeten,

Wim

--
drs. W.E. van de Griendt
AIO/Ph.D.-student Institute of Governance Studies (IGS)
Email: w.e.vandegriendt at utwente.nl