[Re: De rekening is hard]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Dec 9 23:20:40 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Nick,

Ik houd nu eenmaal van historische verwijzingen, de comparatieve put is nu
eenmaal dieper dan 10 jaar.

Over rechten als wetenschap: zolang het niet vergelijkend is, lijkt het me
een HBO-studie - ik kom zelfs (hooggerleerde) juristen tegen die identiek
denken. Die De Geest ken ik niet maar ik zal hem eens lezen. Dank.

hv,u
-------