De Grondwet voor de EU

Antid Oto trotsky at HOME.NL
Sat Dec 6 12:59:54 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman Beun wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Ja - dus heeft de links-liberale lijn de meerderheid. Die tekst van de
>VVD over de Grondwet was volkomen kansloos, dat was venaf het begin
>duidelijk. Ik weet ook niet wat ze ermee wilden bereiken.

Dat bedoel ik dus met het paard achter de wagen spannen, als de links-liberalen
de meerderheid hebben waarom jullie dan de tekst laten voorschrijven?

Dat is dus het nadeel van het ELDR, het is een vergaarbak van progressieve en conservatieve
liberalen/neoliberalen en daardoor een onwerkbare hutspot van liberaal gedachtegoed.

De Vrije Europese Alliantie/Groenen is IMHO een veel beter alternatief voor D66.
Of willen jullie telkens geassocieerd worden met de VVD?

/Herman