Alternatieve Energie Bronnen

K-PAX j.hoek20 at CHELLO.NL
Sat Aug 30 11:23:07 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<ch, dat weet ik niet.
We hebben momenteel een zevental oliemaatschappijen. Toch
wordt mobiliteit decentraal geproduceerd - in Citroens ZX
en dergelijke.
Dus ik zou me kunnen voorstellen dat er enkele grote
producenten van waterstofgas zijn, en toch een kleinschalige
en decentrale produktie van warmte en stroom.>

Kwestie van hoe je er tegenaan kijkt.

Je zou ook kunnen zeggen, we hebben een 7-tal oliemaatschappijen, waar
mobiliteit centraal geproduceerd wordt, nl. in de paar wereldwijde
olie-krakers, zoals in Rotterdam.

Mobiliteit wordt echter decentraal gedistributeerd, in Citroens ZX en
dergelijke.

Het is maar waar je begint te stellen,

K-PAX