Kabinet vult bezuinigingen zorg in

K-PAX j.hoek20 at CHELLO.NL
Fri Aug 29 12:27:35 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Grenzen zijn zeker wel te stellen, maar wie houdt zich eraan. Mensen klonen
is wereldwijd verboden, maar de eerste kloon-babys zijn laatst al in het
nieuws verschenen. Echt of niet , met de techniek vrij voor handen, kan
iedereen met geld in pricipe een kloon van zichzelf laten maken.

Grenzen zijn te stellen... wie stelt ze dan, en waar, in deze mondiale,
grenzenloze wereld. Als bv. Brazilie besluit om varkensharten goed te keuren
voor de tranplantatie in mensen, wat hebben wij als nederlanders dan voor
een grenzen te stellen. Met het gevaar van zoönose, door het slikken van
anti-afstotingsmedicijnen, denk je een mens te redden, maar creeer je
misschien een broeihaard voor een menselijke varkenspest-variant....

Het is de Ultieme Genezing en de Doos van Pandora ineen.
Dus die grenzen die jij jezelf aanmeet, zijn je eigen illusie, waar de rest
van de wereld aan voorbijgaat als het er zin in heeft.

De wereld is niet meer te begrenzen, en dat wordt alleen maar meer zo. Als
ik hier mijn varkenshart niet krijg, ga ik wel naar Italie, waar je dan
gelijk je 65 jarige oma  zwanger kan laten maken, en neem opa mee terug naar
Nederland voor de euthanasie, dan gaan daarna naar Amerika om hem te
klonen...maar wel voor volgende week, want mijn diepvries-embryo's moeten
geimplanteerd worden, en papa moet uit cryogenics gehaald worden, want zijn
nieuwe hart en lever zijn terug van de kloonfarm... een dag in het leven van
de familie Jansen in het jaar 2025....!?!

Onbegrensde begrenzingen, wie zet waar zijn paaltje....

Greetings  from K-PAX