Kabinet vult bezuinigingen zorg in

K-PAX j.hoek20 at CHELLO.NL
Fri Aug 29 10:17:05 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oke eric.

Nu heb ik het dicussieniveau met jouw eidndelijk onder de knie...moest even
terugschakelen...maar daar gaan we, dan, I say tomato, you say tomato, i say
potato, ... en dan zeg jij, nee ik geeft ook aan wat er veranderd is - meer
vrouwen dood door kanker-bejaarden veel fitter-.....
Maar dat zijn dingen die gewoon vandaag in de krant staan, dat is geen
vooruitdenken... dat is gewoon de krant oplezen... set je sights is verder
dan de krant van vandaag...durf eens creatief te denken....

En als je toch deuren dicht wil gooien, doe het dan met argumenten, want wat
zomaar zeggen dat ik iets op basis van verkeerde aannamen zeg, zonder te
verklaren waarom dat verkeerde aannamen zijn, is alleen maar spuien van een
mening die je niet kan pareren met argumenten...erg zwak... maar ik ben
benieuwd wat er vandaag weer in de krant staat... dus laat maar horen, die
toekomst van jouw.

Later

K-PAX