Alternatieve Energie Bronnen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Aug 27 17:32:36 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kpax en EvdM:

>Kleine hoeveelheden wel, dat klopt.
>Ik neem aan dat je ook wel ergens een NiMh-accuutje hebt?

Dus het is eerder een kwestie van capaciteit en schaal? Elders las ik
dat in Denemarken op decentraal niveau op kleinere schaal energie werd
opgewekt en verspreid (correct me if I'm wrong). Op die wijze is het
probleem van electrische energieopslag toch op te lossen via
schaalverkleining en decentralisatie? Elk huishouden een eigen
gezinsaccu in de kelder aangesloten op het openbare net, en bij
ondercapaciteit van het net terugvallen op je gezinsaccu.