Brinkhorst's leugen over koeltorens...

K-PAX j.hoek20 at CHELLO.NL
Thu Aug 21 15:17:09 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sorry Douwe,

Klopt inderdaad, was verward met het cijfer dat meer dan 50% van de
windmolens in Europa worden geproduceerd in Denemarken, waarmee ik wil
aangeven dat het wel zeker een levensvatbaren industrie kan zijn.
Wel 6 mld euro aan kernerergiesubsidie, waarvan dit jaar 2 mld extra
aangevraagd, maar de subsidie van onze windenergie wordt wel beperkt.
Heeft dit nu te maken met "sound energy investment" of is het toch gewoon
een kwestie van de sterkte lobby krijgt de poen, ook al willen ze een
nucleair aangedreven ruimtekoe ontwikkelen?

De logica gebied mij te zeggen, dat het laatste voorlopig nog de eerste
realiteit is.

Groeten van Don Quichotte, de Windbuil versus de Kerncentrale.