direct kiezen van "leiders" en democratie

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Aug 19 16:01:22 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In politieke partijen vind haast geen selectie plaats en het ons kent ons
gevoel herst in voldoende mate. Zijn dat criteria van goede bestuurders? Ik
dacht het van niet. Politiek en bestuur zouden meer gescheiden mogen worden,
zodat het controlerende orgaan echt kan controleren.In de politiek moet je ook
lef nemen en je onderschat de Nederlandse bevolking toch flink

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/