Fw: Lid blijven van D66 of niet ?

A.C.P. van Wanrooij - D66 a.v.wanrooij at D66.NL
Tue Apr 29 21:59:19 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> iedereen stikkers heeft gehad :).
> door 'de sceptische bejeging' van de grote meerderheid?

 Beste Cees,

 Ben zowel ik Groningen(heb geen gelegenheid gehad te stickeren) als in
Amsterdam geweest.
Mijn inschatting van de respons in Groningen was als volgt:
+/-  30% ronduit 'nee'
+/-  50% 'nee, tenzij'
+/-  15% 'ja, mits'
+/-  05% ronduit 'ja'
In A'dam waren de kritische geluiden duidelijk minder hoorbaar. Men ging
vooral in op de minimaal te behalen resultaten. Hier waren de meeste
geluiden in de trant van 'ja, mits'.

Persoonlijk heb ik zowel in Groningen als Amsterdam mijn steun voor de
fractie uitgesproken. Praten c.q. onderhandelen beschouw ik als zeer
positief.
Of we wel in een coalitie met CDA en VVD moeten stappen ligt puur aan het
resultaat van onderhandelingen. De inbreng van Hans van Mierlo was volledig
in lijn met mijn persoonlijke opvatting.

Groet,
André van Wanrooij