Mister president, wat is uw antwoord??

Mark Koek mark at KOEK.NET
Sun Apr 27 11:51:13 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels schreef:

> Als de VS inderdaad geen massavernietigingswapens gaan vinden, dan is
> deze oorlog dus op een grote leugen gebaseerd. En waarom werd Clinton
> ook alweer bijna ge-impeached, juist ja, omdat hij loog over sex met
> Monica.

Clinton loog onder ede, en dat is een strafbaar feit. Volgens mij kan
van impeachment alleen sprake zijn als de president een strafbaar feit
pleegt (al heb ik geen zin om nu de grondwet van de VS te gaan zitten
uitpluizen).

Ook is het niet vinden van die wapens geen bewijs dat ze er niet zijn of
zijn geweest, laat staan dat Bush dat zou hebben geweten.

Mark