18 jaar (waarom zoveel ?)

Fri Apr 18 13:08:49 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Erik,

Ik ben het met je eens hoe e.e.a. in elkaar steekt.
Ons persoonlijke oordeel over de samenleving en mensen die we persoonlijk
wel of niet mogen staat daar los van.
Helaas zijn sommigen kennelijk niet in staat hun persoonlijke mening en
smaak te scheiden van die van anderen, en respect op te blijven brengen voor
andermans mening en smaak en (mede)menselijkheid.
Dat vind ik vaak griezelig en gevaarlijk, dat (bijna) blinde verabsoluteren
van de eigen smaak en mening.

Fritz