18 jaar (waarom zoveel ?)

Fri Apr 18 13:11:59 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Sommige nazi's deden ook vreugdedansjes om de dood van mensen. Moet ik jou
nu op een lijn met hun stellen daarom. dat is m.i. wat jij steeds doet met
anderen. Ik schat je verstandelijk veel en veel hoger in en vermoed dan ook
dat je je emoties niet geheel onder controle hebt. Dat neem ik je op zich
niet kwalijk maar ik geef er wel mijn mening over, omdat het nogal wat is
wat jij zegt, blij zijn met de moord op een politieke tegenstander (in jouw
ogen dan). En dat als Democraat.

Fritz