18 jaar (waarom zoveel ?)

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Apr 17 13:05:54 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Wat is dat nu voor een reactie op Marc-Alexander? Je kunt toch de mensen,
die op TV verkondigen Volkert bij vrijlating dood te schieten, of broer
Marten, die hooglopende ruzies met Pim had tijdens diens leven en zich nog
twee weken geleden voor de TV liet ontvallen, helemaal tevreden te zijn met
de eis van levenslang, ook al zou de rechter anders beslissen, niet serieus
nemen, maar toch in ieder geval niet iemand op deze lijst daarom de dood
toewensen. Je lijkt de woorden van Marc-Alexander alleen maar te
onderstrepen.

Groet,

Tjerk Jouwstra