Kopie-eren CD-Rom's nagenoeg verboden

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Tue Apr 15 22:13:25 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gebruiken van de content is niet de grondslag voor inning van
auteursrechten. Bijv. het lezen van een (geleend) boek is geen reden om
auteursrecht te betalen. Een door de auteursrechthebbende verzonden e-mail
lezen ook niet. Ook het veel of weinig luisteren van een CD maakt niet uit.
Het gaat om het maken van kopieën. Overigens bestaat er een auteursrecht
ongeacht de artistieke waarde van de content.

Joost Wery, Amsterdam