Formatie

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Tue Apr 15 07:36:11 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen <henk at vanlingen.net> schreef:

> [...]
> als onmogelijk > beschouwen.
>
>   Jasper, ik neem toch aan dat Dittrich het wel als een onmogelijkheid
> beschouwt en zich nu bezighoudt met het bekende politieke
> gezelschapspel 'zwartepieten'. Voor zover ik begrijp wordt er gesteld
> dat er minimaal investeringen in milieu en onderwijs, een gekozen
> burgemeester en een andere europese politiek afgesproken zouden moeten
> worden. De flapdrop Balkenende zal daar toch niet in mee kunnen gaan.
> Of is het denkbaar dat hij buigzaam is naar een club van 6 waar hij de
> stijfkoppige nullijnfetisjist uithangt naar een club van 42?

Ik zie het eigenlijk alleen als een 'gratis' mogelijkheid om 'waar D66 voor staat' voor het voetlicht te brengen.

Ofschoon ik het wel eens ben met het standpunt dat je niet zo hooghartig moet zijn om arrogant aan de kant te blijven staan met een mond vol
over democratische waarden en daar geen bijdrage aan willen geven.
Maar ja, niemand neemt dat standpunt in :).

>   (Maar waakzaamheid blijft geboden. Wester herhaalde vanmorgen op een
> radiozender de speculatie van Mingelen over elementen in de fractie, en
> noemde zelfs namen (De Graaf, Giskes, Bakker). Maar Bert kan ons vast
> vertellen dat ook Wester uit zijn nek kletst :-) )
>
>   Groetjes,
>
> |  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |

Groet,

Cees Binkhorst - cees at binkhorst.xs4all.nl

Een paar recente uitspraken:
'Als de VN relevant willen zijn, moeten ze precies doen wat ik zeg.'
'Ik weet dat ik tegen de wensen van de Security Council en de tekst
van het VN-verdrag in ga, maar ik doe het wel om een VN-resolutie
uit te voeren.'
Een oude uitspraak van Thomas Paine uit 1795 "Every man must
finally  see the necessity of  protecting the rights of others as the
most effectual security for his own"