Kopie-eren CD-Rom's nagenoeg verboden

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Tue Apr 15 07:30:25 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

From:                   "Joost Wery" <jcwery at hotmail.com>
To:                     cees at BINKHORST.XS4ALL.NL, D66 at NIC.SURFNET.NL
Subject:                Re: Kopie-eren CD-Rom's nagenoeg verboden
Date sent:              Tue, 15 Apr 2003 00:58:46 +0200

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Typisch dat zo'n richtlijn absoluut niet door de Nederlandse pers
> wordt opgepikt. Het gekrakeel zal wel weer losbarsten op het moment dat
> wij die richtlijn ook gaan omzetten.
> Joost Wery

Aan de berichtgeving in de Nederlandse pers over wat er in 'Europa' gebeurt mankeert inderdaad heel veel!

[knip]

Groet,

Cees Binkhorst - cees at binkhorst.xs4all.nl

Een paar recente uitspraken:
'Als de VN relevant willen zijn, moeten ze precies doen wat ik zeg.'
'Ik weet dat ik tegen de wensen van de Security Council en de tekst
van het VN-verdrag in ga, maar ik doe het wel om een VN-resolutie
uit te voeren.'
Een oude uitspraak van Thomas Paine uit 1795 "Every man must
finally  see the necessity of  protecting the rights of others as the most effectual security for his own"