Kopie-eren CD-Rom's nagenoeg verboden

Cees Binkhorst cees at BINKHORST.XS4ALL.NL
Tue Apr 15 08:36:33 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert <HmjE at home.nl> schreef:
> Nou, er zit niets anders op, dan ga ik mijn computer maar weg doen!!!
>
> Of weet iemand hoe ik het copieren kan voorkomen?
> Cache's kan blokkeren, *.tmp bestanden kan voorkomen, etc. etc.
> Henk Elegeert

Juridisch wordt er denk ik geen verschil gemaakt tussen een cache op schijf of in het geheugen.
Jammer voor je. Lekker puh.

Groet,

Cees Binkhorst - cees at binkhorst.xs4all.nl

Een paar recente uitspraken:
'Als de VN relevant willen zijn, moeten ze precies doen wat ik zeg.'
'Ik weet dat ik tegen de wensen van de Security Council en de tekst
van het VN-verdrag in ga, maar ik doe het wel om een VN-resolutie
uit te voeren.'
Een oude uitspraak van Thomas Paine uit 1795 "Every man must
finally  see the necessity of  protecting the rights of others as the
most effectual security for his own"